Darčeky-darčeky  Obchod pre radosť   Darček od nás zaručene poteší! 

KONTAKTY

HEKON Plus, s.r.o.
Hlavná 53/103A
900 23 Viničné
tel: 0911 476 901
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 3,99 € (120,20 Sk)
imgempty do košíka:
naša cena 9,90 € (298,25 Sk)
imgempty do košíka:
naša cena 4,60 € (138,58 Sk)
imgempty do košíka:

ANKETA

Predvianočné doručenie: Objednávky s doručením do Vianoc prosím podávajte do pondelka 22.12.2014 do 10:00 - kuriérom s dobierkou. Ak si želáte poslať zásielku Slovenskou poštou, tak len do piatku 19.12.2014 do 12:00.

V dňoch 31.7. až 11.8.2014 máme dovolenku. Prijaté objednávky vybavíme po tomto dátume. Za porozumenie ďakujeme a prajeme príjemné leto!


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné a reklamačné podmienky internetového obchodu www.darceky-darceky.sk

1. Vymedzenie pojmov

1.1. Predávajúci – dodávateľ - prevádzkovateľ internetového obchodu www.darceky-darceky.sk, ktorým je:

Hekon, s.r.o.
Hlavná 53/103A, Viničné, Slovenská republika

IČO: 45 605 408
DIČ: 2023050007

Neplatiteľ DPH

e-mail: darceky-darceky@azet.sk , tel. č. 0911 476 901.

Firma je zaregistrovaná v Obchodnom registri Okresného súdu  Bratislava I., oddiel: Sro, vložka č. 65504/B

1.2. Kupujúci – objednávateľ, zákazník - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim tým, že si objednala na stránke www.darceky-darceky.sk tovar

1.3. Tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.darceky-darceky.sk

1.4. Objednávka - kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

1.5. Www.darceky-darceky.sk je internetový obchod bez kamennej predajne

- nie je možné si prísť tovar dopredu pozrieť alebo osobne zakúpiť.

1.6. Vernostný program

Náš obchod www.darceky-darceky.sk Vám ponúka jedinečný vernostný program, doživotnú zľavu z ceny a body za registráciu a nákupy, ktoré sú tiež zľavou z budúceho nákupu.

1.6.1. Doživotná zľava z ceny tovarov a služieb

Za registráciu na našej stránke získate doživotnú zľavu 2,5%, za "Páči sa mi to" na Facebooku ďalšie 2,5%, t.j. spolu 5% na všetky nákupy, a to doživotne, počas trvania Vašej registrácie na stránke a na Facebooku.

1.6.2. Body za registráciu seba a priateľov = zľava z ceny bez nutnosti platenia

Náš vernostný program Vám umožňuje získať body, ktoré predstavujú zľavu z ceny našich darčekov. Už len registráciou získavate 20 bodov a za registráciu max. 10 Vašich priateľov získate ďalších 5 bodov za každého z nich, ktoré pri "kurze" 1 bod = 0,02 € predstavujú celkovú zľavu z ceny budúceho nákupu 1,40 Eur.

1.6.3. Body za každý nákup = zľava z ceny

Každý darček má uvedenú bodovú hodnotu. Pri neskoršom nákupe je možné použiť nazbierané body na zaplatenie darčeka pri "kurze" 1 bod = 0,02 €, napr. darček za 50 bodov predstavuje budúcu zľavu pri ďalšom nákupe 1 Euro.

1.6.4. Celkový počet bodov nazbieraných za registráciu a nákupy je možné použiť ako zľavu z ceny pri ďalšom nákupe. Na uplatnenie zľavy je potrebné pri objednávke darčekov do poznámky uviesť „vernostný program“ a my Vám v maili potvrdzujúcom objednávku (nie v automatickom z objednávkového systému e-shopu) uvedieme sumu zľavy vyplývajúcej z Vášho bodového stavu.

Vernostný program funguje v našej internej databáze a na požiadanie Vám mailom zašleme aktuálny stav Vašich bodov.

2. Objednávka

2.1. Pre objednanie tovaru nie je nutná registrácia. Pri opakovanom nákupe v e-shope sa však registrácia odporúča, nakoľko kupujúci nemusí opäť vypĺňať svoje identifikačné údaje, ale len zadaním prihlasovacieho mena a hesla cez tlačítko Prihlásenie sa mu automaticky načítajú zo systému.

2.2. Registrácia je potrebná v prípade, ak má kupujúci záujem o zľavu z ceny tovaru vyplývajúcu z vernostného programu internetového obchodu www.darceky-darceky.sk.

2.3. Kupujúci si vloží vybraný tovar do košíka tlačítkom Kúpiť. Po vybraní všetkých položiek tovaru, ktoré si chce objednať, vyplní spôsob dopravy tovaru a stlačí tlačítko Objednať. Následne kupujúci vyplní identifikačné údaje potrebné k fakturácii tovaru a jeho doručeniu. Súčasťou objednávky musí byť jeho súhlas s Obchodnými podmienkami internetového obchodu www.darceky-darceky.sk.

2.4. Ako tovar je možné zakúpiť aj voľnú darčekovú poukážku (nie darčekovú poukážky na zážitkový darček) v hodnote 10, 15, 20, 25, 30 alebo 50 Eur, pri ktorej je jej doručenie v prípade platby prevodom na účet bez platenia poštovného, t.j. zdarma, čo bude uvedené v maili potvrdzujúcom objednávku. Pri platbe dobierkou platí bežné poštovné.

2.5. Platnosť voľnej darčekovej poukážky je 6 mesiacov od jej vystavenia.

2.6. Do poznámok môže kupujúci uviesť doplňujúce informácie, napr. svoje meno na Facebooku (stačí uviesť iba raz pri registrácii alebo 1. objednávke) ako nárok na zľavu alebo číslo voľnej darčekovej poukážky, príp. žiadosť o prevedenie bodov z vernostného programu za predchádzajúce nákupy. Taktiež je tu potrebné uviesť meno a adresu obdarovaného, ak žiada o doručenie na iné meno a adresu ako má kupujúci. Bližšie informácie, ako uviesť tieto údaje, sú v časti Ako nakupovať.

2.7. Súhlasom s obchodnými podmienkami dáva kupujúci predávajúcemu pri objednávke a pri registrácii súhlas s posielaním informačných emailov o práve prebiehajúcich akciách a novinkách. Tento súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať.

2.8. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácii, alebo pri realizácii objednávky. Odoslaná objednávka je pre objednávateľa záväzná.

2.9. Pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode je objednávateľovi automaticky vygenerovaný e-mail objednávkového systému.

2.10. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane predávajúceho spätným potvrdzujúcim e-mailom, ktorý zašle predávajúci kupujúcemu najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia objednávky a v ktorom oznámi kupujúcemu upresnené dodacie lehoty tovaru. Súčasťou tohto mailu je aj zálohová faktúra na platbu za tovar alebo služby, pokiaľ sa objednávateľ rozhodol pre platbu bankovým prevodom. Po potvrdení objednávky zo strany predávajúceho je kúpna zmluva pre dodávateľa záväzná.

2.11. V prípade, že niektorý z objednaných výrobkov nie je možné doručiť v lehote do 7 pracovných dní, predávajúci bude do 2 pracovných dní od podania objednávky informovať kupujúceho o lehote, v ktorej bude tovar možné dodať. O presnom odoslaní tovaru uvedenom v objednávke bude kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky.

2.12. Pri objednávke prijatej cez víkend sa ráta ako prvý deň, prvý pracovný deň.

2.13. Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru.
Všetky ceny sú uvedené ako konečné. V cene tovaru nie je započítané poštovné, resp. doprava. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je vždy pripojená ku každej zásielke a ktorá slúži aj ako dodací a zároveň aj ako záručný list.

2.14. Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri vyššej cene objednávky, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.

3. Osobitné ustanovenia o zážitkových darčekoch

3.1. Pokiaľ je predmetom objednávky zážitkový darček, dodávateľ pripraví a expeduje na objednávateľom zadanú adresu darčekovú zásielku s darčekovou poukážkou a inštrukciami k objednanej službe. Inštrukcie k službe obsahujú popis služby, informácie a podmienky, za akých je možné danú službu zrealizovať. Môže obsahovať špeciálne informácie a pokyny, pokiaľ sú tieto stanovené (dobrý zdravotný stav, lekárske potvrdenie a pod.).

3.2. Platnosť darčekovej poukážky je štandardne 3 mesiace od dátumu vydania, pokiaľ nie je uvedené inak. Do tejto doby je potrebné službu čerpať, inak zákazník stráca nárok na poskytnutie vybranej služby bez nároku uplatnenia si akejkoľvek náhrady, či vzniknutej náhrady škody. Termín realizácie je možné komunikovať až po uhradení aktivity a zaznamenaní úhrady.

3.3. Darčeková poukážka oprávňuje jej držiteľa na čerpanie aktivity počas platnosti darčekovej poukážky.  Darčeková poukážka umožňuje čerpať aktivitu, na akú bola zakúpená.

3.4. Termín požadovaného čerpania služby je potrebné potvrdiť prostredníctvom mailu na elektronickej adrese darceky-darceky@azet.sk Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť.  s predmetom mailu „Rezervácia“ štandardne min. 1 týždeň pred plánovanou realizáciou (pokiaľ nie je uvedené inak).  Rezervácia musí obsahovať kontaktné údaje, číslo darčekovej poukážky, názov čerpanej aktivity a preferovaný termín a čas čerpania.  Držiteľ darčekovej poukážky ju odovzdá realizátorovi aktivity uvedenom v inštrukciách k darčekovej poukážke. Realizátor aktivity na základe darčekovej poukážky poskytne jej držiteľovi objednanú službu.

3.5. Rezervácia je potvrdením zo strany Dodávateľa záväzná a nie je možné ju bez udania vážnych dôvodov meniť.  V prípade výskytu dôvodu, kvôli ktorému nie je možné čerpať aktivitu v rezervovanom termíne, je možné si dohodnúť náhradný termín, najneskôr však 3 dni pred rezervovaným termínom, v pracovnom čase do 16.00 hodiny, pokiaľ nie je v sprievodnom liste uvedené inak.  Stornovanie rezervovaného termínu nie je možné v deň konania aktivity.

3.6. O rezerváciu termínu je potrebné požiadať najneskôr 2 týždne pred vypršaním platnosti darčekovej poukážky, nie neskôr.

3.7. Držiteľ darčekovej poukážky (ďalej len „obdarovaný“) si môže nájsť namiesto seba náhradníka na čerpanie služby, pokiaľ náhradník spĺňa podmienky poskytnutia objednanej služby (zdravotný stav a pod.). V tomto prípade musí obdarovaný kontaktovať dodávateľa a náhradník sa preukáže u externého dodávateľa služby darčekovou poukážkou.

3.8. Obdarovaný má nárok odstúpiť od zmluvy v prípade zrušenia objednanej služby alebo má možnosť vybrať si náhradnú aktivitu z aktuálnej ponuky www.darceky-darceky.sk v prípade, že dodávateľ nevie objednanú aktivitu poskytnúť z dôvodu zmeny/zrušenia aktivity zo strany externého dodávateľa služby.

3.9. Dodávateľ má nárok odstúpiť od zmluvy v prípade zrušenia objednanej služby externým dodávateľom.

Odstúpenie od zmluvy je potrebné poslať písomne/mailom.

3.10. Povinnosti zmluvných strán

3.10.1. Osoba čerpajúca službu - obdarovaný je povinná:

a) zabezpečiť si všetky potrebné doklady nevyhnutné k realizácii služby, ktoré sú definované v darčekovej zásielke v inštrukciách (pokiaľ sú tieto požadované),

b) u osôb mladších ako 15 rokov zabezpečiť doprovod dospelej osoby,

c) u osôb mladších ako 18 rokov zabezpečiť súhlas zákonného zástupcu.

d) riadiť sa a dodržiavať inštrukcie uvedené v sprievodnom liste, ktorý je súčasťou darčekového balíčka.

e) dodržiavať všetky pokyny realizátora aktivity tak, aby žiadnym spôsobom nebola ohrozená bezpečnosť.

3.10.2. Obdarovaný je povinný dostaviť sa v rezervovanom termíne na miesto čerpania služby, v opačnom prípade darčeková poukážka prepadá bez nároku na náhradu.

3.10.3. Obdarovaný sa objednaných služieb zúčastňuje na svoju plnú zodpovenosť.

3.10.4. Realizátor aktivity je oprávnený neumožniť obdarovanému čerpať objednanú službu, pokiaľ je tento pod vplyvom alkoholu, či iných omamných látok. Tiež takto môže postupovať, pokiaľ sa  neriadi inštrukciami, ktoré sú súčasťou objednanej služby.

3.10.5. V prípade, že zákazník nesplní podmienky podľa bodov 3.10.1. až 3.10.4., dodávateľ nenesie zodpovednosť za prípadné škody, ktoré týmto konaním vzniknú.

3.10.6. V prípade, že zákazník spôsobí svojím neuváženým konaním dodávateľovi alebo realizátorovi aktivity škodu, je povinný túto neodkladne uhradiť.

3.10.7. V prípade, že sa objednaná služba nezrealizovala z dôvodu nevhodného počasia (pri službách, ktoré sú od tejto podmienky závislé), má zákazník nárok dohodnúť si náhradný termín.

4. Storno objednávky

4.1. Každú objednávku môže kupujúci zrušiť do 12 hodín od jej odoslania a to výhradne e-mailom na adresu : darceky-darceky(zavináč)azet.sk. V prípade storna objednávky po tejto lehote, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 20 % z hodnoty objednávky.

5. Dodacie podmienky

5.1. Predávajúci sa zaväzuje:
- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy

5.2. Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle do 3 – 7 pracovných dní od jej potvrdenia, ak nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.

5.3. Objednaný tovar posielame poštou na dobierku (do 20,- EUR) alebo kuriérom len v rámci SR.

5.4. Predávajúci nezodpovedá za:
- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.
- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
- za poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou
- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

5.5. Kupujúci sa zaväzuje:
- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky

5.6. Pri zaslaní tovaru na dobierku (do 20,- EUR) je tovar doručený na pobočku Slovenskej pošty v mieste adresy doručenia.

5.7. Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je pri doručení kuriérom stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad (doklad o kúpe tovaru).

5.8. Kupujúci je pri doručení kuriérom povinný prevziať tovar v mieste, ktoré uviedol v objednávke. O termíne dodania je povinný predávajúci informovať kupujúceho buď emailom alebo telefonicky. Ak kupujúci tovar odmietne prevziať od kuriéra alebo bude potrebné dodávku opakovať viac ako 2x z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v objednávke, všetky náklady s tým vzniknuté, hradí kupujúci vo výške: 10,- EUR.

5.9. Doručenie je v pracovných dňoch. Tesne pred dodaním Vás môže kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania.

5.10. Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku, iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu, tovar môžete prevziať, ale je nutné uviesť výhrady do prepravného listu. Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skutočnosť nám nahláste na našej emailovej adrese. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnosť zásielky po podpise prepravného listu, ktoré nebudú nahlásené ihneď, najneskôr do 12 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!

6. Platobné podmienky a poštovné / prepravné

6.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny poštovného / prepravného. Kupujúci objednáva tovar za ceny uvedené v internetovom obchode www.darceky-darceky.sk vo chvíli definitívneho potvrdenia objednávky.

6.2. Za objednaný tovar môžete zaplatiť prostredníctvom:

- Bankový prevod - na e-mail zadaný pri registrácii obdržíte vystavenú faktúru, v ktorej nájdete všetky potrebné údaje na uhradenie objednávky bankovým prevodom (variabilný symbol, číslo účtu, sumu). Po úhrade Vám bude tovar odoslaný.

- Dobierka - zaplatenie tovaru v hotovosti pri prevzatí zásielky. Túto službu je možné použiť pri zaslaní poštou aj pri doprave kuriérom.

6.3. Daňový doklad(faktúra) je zasielaný priamo so zásielkou. Faktúra slúži ako dodací list a reklamačný list.

6.4. Kupujúci má na výber z týchto možností platby a spôsobu doručenia objednaného tovaru:

Forma dodania

Spôsob úhrady

Hodnota objednávky

Cena

Pozn.

1. Kuriér

a) platba prevodom

Objednávka nad 65,- EUR

0,00 €

Objednávka do 65,- EUR

4,90 €

Objednávka nad 35,- EUR

0,00 €

Špec.lokalita*

b) dobierka

Objednávka nad 65,- EUR

0,00 €

Objednávka do 65,- EUR

6,40 €

2. Slov. pošta

Dobierka

Objednávka do 20,- EUR

2,90 €

Špec.lokalita*:

platí pri doručení v: Pezinok, Modra, Viničné, Slov. Grob, Limbach, Šenkvice, Vinosady

6.5. Všetky ceny prepravného sú uvedené ako konečné.

6.6. Poštovné nad 65 € je zadarmo, pokiaľ nie je pri tovare uvedené inak.

7. Odstúpenie od zmluvy – vrátenie tovaru

7.1. V súlade s § 12 zákona  č. 108/2000 Z. z. má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Ak sa rozhodne pre odstúpenie v tejto lehote a dodrží nižšie uvedené podmienky, bude mu suma vrátená. V tejto lehote môže kupujúci vrátiť výrobok predávajúcemu a zaslať späť na svoje náklady spolu s faktúrou.

Podmienky vrátenia tovaru:

  • kontaktujte nás na darceky-darceky@azet.sk  alebo tel. č. 0911 476 901 a dohodnite si spôsob vrátenia tovaru
  • tovar, ktorý budete vracať v rámci tejto záruky späť, musí byť zabalený v pôvodnom obale, nesmie niesť známky používania, musí byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) a musí byť odoslaný s kópiou dokladu o kúpe

7.2. V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  • poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;

7.3. V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú potraviny, nápoje a ostatné výrobky z obsahu darčekových košov klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto môže byť tento druh tovaru vrátený len v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý.

7.4. Náklady na prepravu tovaru naspäť k dodávateľovi nesie v plnej výške kupujúci (zákazník).

7.5. Kupujúci tovar odošle na adresu prevádzkovateľa internetového obchodu a to Slovenskou poštou ako doporučený balík (NIE na dobierku).

7.6. Peniaze budú vrátené kupujúcemu prevodom na účet kupujúceho, a to najneskôr do 10 pracovných dní po fyzickom vrátení tovaru predávajúcemu

7.7. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť.

8. Záručné podmienky, reklamačný poriadok

8.1. Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Doklad o prevzatí tovaru (zaplatení) si dôkladne uschovajte.

8.2. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

8.3. Pri kyticiach a darčekových košoch je vzhľadom na obsah potravín nutné reklamáciu uplatniť do 7 dní.

8.4. V prípade zážitkových darčekov, pokiaľ objednaná služba nebude dodaná v súlade so špecifikáciou v dodanej darčekovej zásielke, prípadne bude dodaná s preukázateľnou vadou, má zákazník nárok podať reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskor však do 5 dní od čerpania služby.

8.5. Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, a to ihneď po zistení závady, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.

8.6. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

8.7. Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, návodu, oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení, prípadne záručným listom a stručným popisom závady.

8.8 Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

8.9. Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou, prípadne ak sa jedná o nadrozmerný tovar kuriérskou službou, na našu adresu, pokiaľ predávajúci neurčí inak.

8.10. Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

8.11. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

8.12. Práva kupujúceho pri uplatnení reklamácie:

8.12.1. Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže požadovať namiesto odstránenia chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.

8.12.2. Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).

8.12.3. V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.

8.12.4. Reklamácia sa považuje za vybavenú - ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

8.13. Postup reklamácie:

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1) Pošlite e-mail na našu adresu darceky-darceky@azet.sk alebo zavolajte na tel. č. 0911 476 901, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt, na ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, katalógové číslo, číslo faktúry a popis závady.

2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s adresou na zaslanie reklamovaného tovaru.

3) Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, kópiou faktúry. Ak sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre, je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

Tovar musíte dodať kompletný, tak ako Vám bol doručený od predávajúceho na náklady odosielateľa. Tovar neposielajte späť na dobierku, táto nebude vyzdvihnutá. Pokiaľ bude doručený tovar nekompletný, zašleme Vám ho späť s požiadavkou na úhradu poštovného. K tovaru musia byť priložené všetky listiny a fotokópia faktúry, ktoré kupujúci s tovarom prijal.

Vo vlastnom záujme, pre urýchlenie reklamácie, prosíme zasielajte reklamované produkty na adresu, ktorá Vám bude zaslaná emailom.

8.14. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

8.15. Upozornenie: Ak dôjde k poškodeniu tovaru zo strany kupujúceho, predávajúci nie je povinný reklamáciu uznať.

8.16. V prípade uzatvorenia spotrebiteľskej zmluvy v zmysle ustanovenia § 52 a nasl. Občianskeho zákonníka, uzavretej pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku, sa zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim riadi predovšetkým v zmysle zákona č. 108/2000 Z.z. o zasielateľskom a podomovom predaji v znení neskorších zmien a doplnkov.

9. Ochrana osobných údajov

9.1. Prevádzkovateľ internetového obchodu www.darceky-darceky.sk uchováva a spracúva osobné údaje v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov č. zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

9.2. Vaše osobné údaje, ktoré uvediete pri nákupe, sú úplne dôverné a v žiadnom prípade nebudú poskytnuté tretím stranám. Osobné údaje budú použité len pre nevyhnutné úkony spojené s vybavením objednávky pri doručení tovaru prepravnou službou, t.j. poskytnutie nevyhnutne potrebných údajov externému dopravcovi za účelom doručenia zásielky.

9.3. Na písomnú žiadosť zákazníka budú osobné údaje z databázy vymazané.

9.4. Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky bezpečného zaobchádzania s osobnými údajmi zákazníkov v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom - hackerom. V takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

10. Záverečné ustanovenia

10.1. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona o elektronickom obchode, Zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa 634/1992 Zb. v znení neskorších zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

10.2. Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí.

10.3. V prípade akýchkoľvek požadovaných informácií, napíšte nám na darceky-darceky@azet.sk.

10.4. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto zmluvné podmienky meniť v prípade potreby.

10.5. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňa 01.10.2010

Prajeme vám príjemný nákup a ďakujeme za prejavenú dôveru.


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

imgtikAs4C3Dp imgeWofRgdRV img27.08.2015 17:37
MzIwN